Общи условия
ОБЩИ УСЛОВИЯ
ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ПРЕДОСТАВЯНИТЕ ОТ cyberworks.bg УСЛУГИ
Фирма "Сайбър Уъркс - Димитър Димитров" не гарантира наличността на артикула към момента на приключване на поръчката!
В
случай, че поръчаният продукт не е наличен след приключване на поръчка,
ще се свържем с Вас за уточнение на време и възможност за доставка!
I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1. Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които Сайбър Уъркс - Димитър Димитров предоставя услуги на потребителите/клиентите си посредством Интернет магазина cyberworks.bg. Тези условия обвързват всички потребители. С поставяне на отметка в полето “Прочел съм и съм съгласен с Общи условия” при регистрация или създаване на поръчка, потребителят/клиентът се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
2. Идентифициране на потребителя/клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог-файлове на сървъра на cyberworks.bg, съхранение на IP адреса на потребителя/клиента, както и всяка друга информация.
3. Продуктите, които се намират на интернет страницата на cyberworks.bg, не представляват правно обвързваща оферта, а са по-скоро демонстративен онлайн каталог, описващ продуктовата линия на търговеца.
4. След кликане на бутона "Потвърди" (стъпка 6 от завършване на поръчката) , потребителите изпращат заявка за поръчка на стоките в тяхната “Количка”. С това действие клиентът се съгласява да получи обаждане за потвърждение на поръчката. Клиентът получава обаждане за потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че е сключен договор за покупко-продажба от разстояние.
5. ТЪРГОВЕЦА си запазва правото да направи отказ от доставка на заявена от клиент поръчка в случай, че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява потребителя/клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер. В случай, че е направен превод по сметката на търговеца, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите, отказ от поръчката или чрез заместваща поръчка.
6. Договорният език е български, а плащанията ще бъдат извършвани в български левове с ДДС.
II. ДОСТАВКА
7. Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
8. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦА не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
8а. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите, описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.
8б. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.
III. ГАРАНЦИОННИ СРОКОВЕ
ТЪРГОВЕЦЪТ предлага гаранционен документ на своите клиенти за дадена закупена стока, в случай че въпросната стока има такава.
Стандартен гаранционен срок на всеки Нов артикул от категория "Електроника" е 24 месеца.
Стандартен гаранционен срок на всеки "Реновиран" артикул е 6 месеца.
В гаранционните документи са описани: адрес и телефон на оторизираните
сервизи на закупената стока, гаранционните условия на съответните
сервизни центрове или производители, гаранционен срок на закупената от
потребителя/клиента стока.
IV. ЦЕНИ
9. Цените
в интернет магазинът cyberworks.bg са в български лева с включен
ДДС. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да променя информацията и цените в
интернет магазина без предупреждение! Цените, посочени на сайта, не
включват опаковане и транспортиране до адрес на клиента. Транспортните
разходи се заплащат от Клиента по установени цени Виж тук
Работим със:
https://www.speedy.bg/bg
https://www.econt.com
V. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА
10. Потребителят/клиентът има възможност да разглежда и /след регистрация/ да поръчва обявените стоки на Интернет магазина cyberworks.bg
11. Потребителят/клиентът има право да се информира за състоянието на своята поръчка.
12. Потребителят/клиентът носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. Потребителят е длъжен незабавно да уведомява ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване.
13. Потребителят е длъжен да заплати цената на поръчката си според обявеният начин на страницата - cyberworks.bg -а именно - в брой на място в магазина или на куриер при доставката, в зависимост от избора, направен при приключване на поръчката.
14. Всеки потребител, независимо дали е клиент на ТЪРГОВЕЦА, се задължава при ползване на услугите:
• да не нарушава и да зачита основните права и свободи на гражданите и правата на човека, съгласно Конституцията и законите на Република България и признатите международни актове;
• да не накърнява доброто име на другиго и да не призовава към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпление, към насилие над личността или към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда;
• да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.;
• да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави и Интернет етиката при ползване на предоставяните от cyberworks.bg услуги;
• да уведомява незабавно ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги;
• да не зарежда, изпраща, предава, разпространява или използва по какъвто и да било начин и да не прави достояние на трети лица софтуер, компютърни програми, файлове, приложения или други материали, съдържащи компютърни вируси, системи за неоторизиран отдалечен контрол ("троянски коне"), компютърни кодове или материали, предназначени да прекъсват, затрудняват, нарушават или ограничават нормалното функциониране на компютърен хардуер или софтуер или телекомуникационните съоръжения или имащи за цел неоторизирано проникване или достъп в чуждестранни ресурси или софтуер;
• да не извършва злоумишлени действия;
• да обезщети ТЪРГОВЕЦА и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове от и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с Интернет страници, хипер-връзки, материали или информация, които Потребителят е използвал, разположил на сървъра, изпращал, разпространявал, направил достояние на трети лица или направил достъпни чрез cyberworks.bg в нарушение на закона, настоящите Общи условия, Добрите нрави или Интернет етиката;
14а. Клиентът се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес, да плати цената на стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че изрично не е посочено, че доставката е безплатна , същата се счита за възмездна.
VI. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТЪРГОВЕЦА
15. ТЪРГОВЕЦЪТ няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който потребителите използват предоставяните услуги.
16. ТЪРГОВЕЦЪТ има право, но не и задължение да запазва материали и информация, разположени на сървъра на cyberworks.bg
17. ТЪРГОВЕЦЪТ
има право по всяко време, без уведомяване на Потребителя/клиента,
когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите условия,
както и по преценка на ТЪРГОВЕЦА да прекрати, спре или промени
предоставяните услуги във връзка с ползването на сайта. ТЪРГОВЕЦА не
носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и
пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането,
променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането,
загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на
съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани
или станали достъпни чрез cyberworks.bg
17а. ТЪРГОВЕЦЪТ след получаване на плащането се задължава да прехвърли на потребителя/клиента собствеността на заявената за покупка от него стока, да достави в срок заявената за покупка стока, да проверява за техническа изправност всеки артикул преди да бъде изпратен (в случай, че това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката).
18.
ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера,
хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни,
произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по
какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги. Съветите,
консултациите или помощта, оказани от специалистите и служителите на
ТЪРГОВЕЦА във връзка с ползването на услугите от потребителите, не
поражда каквато и да било отговорност или задължения за ТЪРГОВЕЦА .
Дружеството не носи отговорност при невярност на посочената от
производителя информация за стоката.
19. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които ТЪРГОВЕЦА не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на ТЪРГОВЕЦА.
20.
ТЪРГОВЕЦЪТ има право да инсталира на компютрите на потребителите кукита
(cookies). Кукитата представляват текстови файлове, които се запазват
от Интернет страницата върху твърдия диск на Потребителя и позволяват
възстановяване на информация за Потребителя, като го идентифицират и
позволяват проследяване на действията му, Интернет страниците, които
посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която ползва и
записва и други. Можете
да настроите интернет браузъра си така, че да не запаметява бисквитки
или да изтриете запаметените вече такива. Ако желаете да се възползвате
от тези функции, следва да използвате настройките на Вашия интернет
браузър.
Не носим отговорност, ако Вашият интернет браузър не
поддържа функциите за контрол на употребата, отказ от запаметяване или
изтриване на запаметени бисквитки. В случай, че забраните запаметяването на бисквитки или изтриете запаметени вече такива, е възможно да се наруши функционирането на сайта.
VII. ЛИЧНИ ДАННИ
21. Политика за защита на личните данни
Сайбър Уъркс - Димитър Димитров зачита неприкосновеността и личния живот на клиентите си и гарантира защита на личните им данни, обработвани при пазаруване онлайн на cyberworks.bg
Настоящата Политика за защита на личните данни е изготвена и се основава на действащото българско и европейско законодателство в областта на защитата на личните данни.
Всички изменения и допълнения в Политиката за защита на личните данни ще бъдат прилагани само след публикуване на актуалното ѝ съдържание, достъпно чрез нашия уебсайт: cyberworks.bg
Политиката за защита на личните данни е приложима за Вашите лични данни, ако сте физическо лице или представител на юридическо лице, което е клиент на „ЕТ Сайбър Уъркс - Димитър Димитров ” и/или има регистрация на cyberworks.bg. Същата ще Ви разясни каква лична информация обработваме при онлайн пазаруването на сайта ни cyberworks.bg, за какви цели я използваме и какви са правата Ви като субект на личните данни.
Какви лични данни събираме и защо обработваме Ваши лични данни?
Обработваме
личните Ви данни, за да изпълним задълженията си като страна по договор
за продажба на стоки или услуги. Възможно е периодично да ги използваме,
за да изпращаме важни съобщения и известия относно направени поръчки,
промени в Общите условия или други правила. В случай, че сте заявили
съгласие, обработваме Вашите данни, за да Ви информираме за актуални
промоции и рекламни активности. Веднъж заявено съгласие, по всяко време
може да бъде оттеглено. В случай, че сте заявили съгласие за участие в
определени събития (конкурс, томбола, игра и др.), обработваме
предоставените ни от Вас данни, за да администрираме тези активности.
• Разкриване пред трети страни
В дадени случаи, с цел изпълнението на задълженията ни по сключени с Вас договори или на законови такива, е необходимо или ще бъдем задължени да разкриваме предоставени от Вас лични данни на наши партньори (напр. транспортни, куриерски, сервизни, монтажни фирми, финансови институции, застрахователи и др.) или пред компетентни органи.
• Защита на личните данни
Администраторът взима предпазни мерки, включващи административни, технически и физически мерки, за да защити личните ви данни от загуба, кражба и злоупотреба, както и от неоторизиран достъп, разкриване, промяна или унищожаване. Когато публикувате във форуми, чат стаи или услуги на социални мрежи, личната информация, която споделяте, е видима за други потребители и може да бъде четена, събирана или използвана от тях. В тези случаи Вие носите отговорност за личната информация, която изберете да предоставите.
• Цялост и задържане на личните данни
Ще задържим личните Ви данни за период, необходим за изпълнението на конкретната цел, за която същите се обработват, след което ще бъдат изтрити, освен ако нормативен акт изисква да ги задържим за по-дълъг период.
• Права на субекта на лични данниМожете да проверите точността, пълнотата и актуалността на личните си данни, както и да ги коригирате, като влезете в акаунта си.
Вие по всяко време можете да оттеглите съгласието си Вашите лични данни да продължават да бъдат обработвани от cyberworks.bg. Ако искате да оттеглите съгласието си за обработване на лични данни, да заявите корекция, да възразите срещу тяхното обработване или да поискате данните Ви да бъдат изтрити, следва да изпратите искане в този смисъл с имейл до cyberworks@abv.bg. С оглед избягване на злоупотреби, искания с горното съдържание ще бъдат разглеждани само ако са изпратени от имейла, използван за регистрацията на акаунта, като запазваме правото си да поискаме допълнителни данни с оглед установяване идентичност на подалия искането и субекта на данните, за който се отнасят.
На подадени искания относно лични данни ще бъде отговорено в едномесечен срок, а в случай на необходимост от удължаване на посочения срок ще бъдете информирани за удължаването, както и за причините за забавянето. Можем да откажем да обработваме искания, които се повтарят неоснователно или застрашават поверителността на други потребители. Във всички случаи имате право да подадете жалба до Комисия за защита на личните данни, kzld@cpdp.bg, София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
VIII. ИЗМЕНЕНИЯ
22. Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време от ТЪРГОВЕЦА, който има право и да променя характеристиките на предоставяните услуги и настоящите Общи условия и на основание промени в законодателството. ТЪРГОВЕЦА се задължава да уведоми Потребителя за промените в Общите условия, като на видно място в Интернет страницата си публикува съобщение за измененията им и даде достатъчен срок да се запознае с тях. В дадения срок, ако Потребителя не заяви, че отхвърля промените, то той се счита обвързан от тях. В случай, че Потребителя заяви в дадения срок, че не е съгласен с промените, то ТЪРГОВЕЦА има право веднага да спре или прекрати предоставянето на услугите на Потребителя.
IX. ТЕРМИНОЛОГИЯ
23. Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата cyberworks.bg на своя компютър.
24. Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути , свързани с начина на доставка и заплащане на стоката от клиента/потребителя.
25. Интернет магазина cyberworks.bg е собственост на ТЪРГОВЕЦА.
ТЪРГОВЕЦ и/или cyberworks.bg и/или Сайбър Уъркс означава фирма ET "Сайбър Уъркс - Димитър Димитров", вписано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК: 130932470, с ДДС номер: BG130932470, със седалище и адрес на управление: гр.София, ж.к."Овча купел 1", бл.65
26.
Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и
добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени
спорове, включително спорове, породени или отнасящи се до тълкуването
му, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за
попълване на празноти в договора или приспособяването му към
нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд
по регистрация на ТЪРГОВЕЦА, съобразно българското законодателство.
Онлайн решаване на спорове: ОРС